Villa dû Casali

From Wikipedia

La villa dû Casali è una villa tardu-rumana chi s'attrova vicinu Chiazza in Sicilia. Dû 1997 fa parti dû Patrimoniu munniali di l'umanità di l'UNESCO. La datazzioni è di lu pirìudu dâ tetrarchìa (285-305 DC). Fu sulu a pàrtiri dû 1950 chi la villa fu scuperta e splurata. E' dicurata di musàici di magnìfica fattura, chi rapprisèntinu sceni di caccia, ma puru di vita cutidiana. Cèlibbri sunnu li cusidditti fìmmini 'n bikini. Si dici ca li siciliani sunnu li mmintura di lu bikini pirchì è la rapprisintazzioni cchiù antica di pirsuni 'n bikini.


Una dî "fìmmini 'n bikini"
Enlarge
Una dî "fìmmini 'n bikini"

[cancia] Bibbliografia

  • S. Settis, "Per l'interpretazione di Piazza Armerina", in Mélanges de l'Ecole Française de Rome. Antiquité 87, 1975, 2, pp. 873-994.
  • A. Carandini, A. Ricci, M. De Vos, Filosofiana. La Villa del Casale di Piazza Armerina. Immagine di un aristocratico romano al tempo di Costantino, Palermo 1982.

[cancia] Liami sterni



Particulari dû musàicu dû Circu
Enlarge
Particulari dû musàicu dû Circu
Lu frigidarium dê termi
Enlarge
Lu frigidarium dê termi


Nta Commons s'attròvanu àutri mmàggini rilativi a Villa dû Casali.