La Serra d'En Galceran

De Biquipedia

La Serra d'En Galceran

Nombre ofizial {{{nombre_ofizial}}}
Estato  España
Comunidat autonoma [[{{{comunidá}}}]]
Comunidat autonoma  País Balenzián
Probinzia Castellón
Probinzia [[probinzia d'{{{probinziad}}}|{{{probinziad}}}]]
Redolada Plana Alta
Monezipio {{{monezipio}}}
Codigo postal 12182
Superfizie 82 km²
Altaria 748 m.
Distanzia 43 km á Castellón de la Plana
Poblazión 1079 ab. (2005)
Chentilizio {{{chentilizio}}}
Ríos {{{ríos}}}
Pachina web
La Serra d'En Galceran en lo País Balenzián La Serra d'En Galceran en la redolada de la Plana Alta

La Serra d'En Galceran (Sierra Engarcerán en castellán) ye un monezipio de lo País Balenzián que se troba en la redolada de la Plana Alta. La suya poblazión ye de 1079 abitants (2005), en una superfizie de 82 km² con una densidat de poblazión de 13,16 ab/km².

[editar] Curiosidaz

Bi ha un caxico que ye l'olotipo con lo que lo botanico Antonio José de Cavanilles describió lo Quercus valentina, güei considerato una forma de Quercus faginea.


Monezipios d'a redolada Plana Alta
Almazora | Benicàssim | Bell-lloc | Billafamez | Billanueba d'Alcoleya | Borriol | Cabanes | Castellón de la Plana | Las Cuebas d'Abinromán | Orpesa | La Pobla Tornesa | Sant Joan de Moró | La Serratella | La Serra d'En Galceran | La Torre d'en Doménec | Torreblanca | La Vall d'Alba