Cabañas d'Ebro
De Biquipedia
Cabañas d'Ebro |
|||
---|---|---|---|
|
|||
{{{imachen}}} | |||
Comunidat autonoma | ![]() |
||
Probinzia | ![]() |
||
Redolada | Ribera Alta de l'Ebro | ||
Codigo postal | 50638 | ||
Latitut Lonchitut |
{{Coor dd| lon=-1.163|lat=41.795}} | ||
Superfizie | 8,55 km² | ||
Altaria | 219 m. | ||
Distanzia | 35 km enta Zaragoza | ||
Poblazión | 522 ab. (2004) | ||
Chentilizio | {{{chentilizio}}} | ||
Ríos | Ebro | ||
Pachina web | www.CabanasDeEbro.net | ||
Cabañas d'Ebro (Cabañas de Ebro en castellán) ye un monezipio de a probinzia de Zaragoza, situato en a redolada de a Ribera Alta de l'Ebro. A suya poblazión ye de 522 abitants (2004), en una superfizie de 8,55 km² y una densidat de poblazión de 61,05 ab/km².
Contenius |
[editar] Cheografía
Ye situato en a ripa dreita de l'Ebro. Tién carreras que s'inundan a sobén cuan crexe l'Ebro.
[editar] Nome
En un testo de 1121 sale como Capannas, con xorda interbocalica latina seguntes a fonetica aragonesa y mozarabe, y -nn- que probablemén representa o fonema /ñ/ y no una -nn- cheminata. O nome aparixe en atros testos meyebals como Cabanyas, Cabannas, Cabammyas, Capambis.
[editar] Fiestas
- San Ildefonso, 23 de frebero.
- Alabanza d'a Santa Cruz, 14 de septiembre.
[editar] Enrastres esternos
- www.CabanasDeEbro.net, web ofizial.
Monezipios d'a redolada Ribera Alta de l'Ebro | |
---|---|
Alagón | Alcalá d'Ebro | Barbols | Boquiñeni | Cabañas d'Ebro | Figueruelas | Gallur | Remolinos | Grisén | Luzeni | Pedrola | Pinsec | Pleitas | Pratiella d'Ebro | Sobradiel | Torres de Berrellén | La Choyosa |