Discussió:Cala Margarida

De Viquipèdia

Això és una correcció que hauria d'anar a una pàgina de discussió o què és? Llull 19:41 8 des, 2004 (UTC)

Be, he comès massa errors en poc temps. Perdoneu. Segurament és per no conèixer el sistema. Crec que ara estic en el lloc "bo" per a aquesta discussió. Si creus que només hi ha UN topònim oficial, no entenc perquè en la direcció: http://www.gencat.net/ptop/documentacio/llengua/nomenclator.htm que és el nomenclàtor oficial de la toponímia de Catalunya. A la zona costera de Palamós diu "Sota ca la Margarida". Ho trobaràs al mapa de topònims que hi ha a la direcció: http://www.gencat.net/ptop/documentacio/llengua/basica/descarrega/nomenclator/bem/BEMP350.pdf Segurament que aquest és un dels VERTADERS noms OFICIALS del topònim, no? Si res més no és sens dubte una de les variants? I no vull polemitzar, nomes intento veure les coses amb més amplada Pere II 11:16 11 des, 2004 (UTC)

D'acord, ja he vist què passa. Si et mires bé la llista del nomenclàtor veuràs que hi ha dos topònims diferents, que l'un és un nucli de població i l'altre només una cala. Que tots dos existeixen però que no són el mateix. Llull 11:49 11 des, 2004 (UTC)

Ara comencem a anar be. Allò que passa és que es va fer la correcció i no es va treure l'antic topònim equivocat. És un problema. Com por éser que allò que és només una cala no porti el nom de "cala" i precisament el nucli de població es digui "cala"? Bueno, deixem-ho!! Et faig un parell de preguntes informatives en els llocs corresponents, ah... i gràcies per la teva paciència. Pere II 22:32 11 des, 2004 (UTC)