Plantilla:Registre

De Viquipèdia

Hola somriure,

Aniria molt bé que et registressis com a usuari de la Viquipèdia, així podries signar les teves aportacions i podríem contactar amb tu més fàcilment. A més, gaudiries de més facilitats d'ús en la Viquipèdia, com el poder carregar imatges o reanomenar planes. També tindries dret a votar en les decisions que la comunitat prengui. Només cal que segueixis el curt procés de registre clicant l'enllaç on diu 'Registre/Entrada' a la part superior dreta de la pantalla. És fàcil, ràpid, anònim i gratuït!

[edita] Utilització

Plantilla per a posar en la pàgina de discussió dels usuaris anònims amb la finanitat de convèncer-los per a que es registrin com a usuaris de la Viquipèdia.

ATENCIÓ és important que aquesta plantilla s'utilitzi fent servir la sintaxi {{subst:registre}}. D'aquesta manera les pàgines no es modificaran si aquesta plantilla resulta vandalitzada.