Usuari Discussió:83.36.134.232

De Viquipèdia

Per què no et registres i rebràs informació sobre els estàndards a seguir del projecte? És 100% de franc. :) Llull 20:17, 13 des 2005 (UTC)

Potser a la quarta vegada que t'ho reverteixin arribaràs a la conclusió de què potser hi ha un motiu (format estàndard, per exemple). Mira el llibre d'estil i/o enregistra't, perfavor.

si hi ha alguna cosa que no entens pregunta, però tirant pel dret se t'esborrarà el que facis i si insisteixes molt més potser se't bloquejarà i tot per vàndal. Estàs fent el contrari del que cal fer per arrglar el text segons els convenis de la Viquipèdia. Quants títols en majúscula has vist en els articles? no és la meva intenció ser agressiu pero el teu comportament sí que ho està sent.

[edita] Registre

Hola :-) Aniria molt bé que et registressis com a usuari de la Viquipèdia, així podries signar les teves aportacions, tindries més facilitats d'ús de la viquipèdia i podríem contactar amb tu més fàcilment. Només cal que segueixis el curt procés de registre clicant l'enllaç on diu 'Registre/Entrada' a la part superior dreta de la pantalla. És fàcil, ràpid, anònim i gratuït! --Joanjoc (discussió) 19:34, 19 des 2005 (UTC)


Aquesta es la pàgina de discussió d'un usuari anònim que encara no ha creat un compte o que no usa el seu nom registrat. Per tant hem d'usar l'adreça IP numèrica per identificar-lo. Una adreça IP pot ser compartida per molts usuaris. Si sou un usuari anònim i trobau que us han adreçat comentaris inoportuns, si us plau, registrau-vos o creau un compte per evitar futures confusions amb altres usuaris anònims.