27 de novembre

De Viquipèdia

El 27 de novembre és el tres-cents trenta-unè dia de l'any del calendari gregorià i el tres-cents trenta-dosè en els anys de traspàs. Queden 34 dies per finalitzar l'any.


Novembre
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
Tots els dies

Taula de continguts

[edita] Esdeveniments:

PAÏSOS CATALANS
MÓN
  • 399 - el Vaticà (Roma): el conclave proclama el papa Anastasi I.
  • 1912 - França i Espanya: aquests dos estats signen un conveni, pel qual el primer reconeix al segon una zona d'influència en el nord del Marroc en la qual s'establirà un protectorat.
  • 2004 - Kíev (Ucraïna): les negociacions entre els representants del govern i de l'oposició fan que el parlament ucraïnès declari nuls els resultats electorals del dia 21.

[edita] Naixements:

PAÏSOS CATALANS
MÓN

[edita] Necrològiques:

PAÏSOS CATALANS
MÓN

[edita] Festes i commemoracions:


Un dia abans / Un dia després


Si desitgeu realitzar alguna aportació al Calendari d'esdeveniments o a les Taules Anuals, us recomanem que consulteu prèviament el llibre d'estil, per tal d'aconseguir una coherència entre tots els viquipedistes.