De Viquipèdia
[edita] Temporada 1945-1946
- 9 desembre - 11a. jornada de Lliga. Contundent victòria blaugrana a l'estadi Fontán (1-5) sobre el Celta de Vigo. César (3) i Martín (2) fan els gols del Barça, que és quart a només dos punts del líder Sevilla
- 8 desembre - Els segons equips del Barça i l'Espanyol empaten (3-3) a Les Corts en partit amistós a benefici de l'Associació de Vídues i Orfes de l'Exércit.
- 2 desembre - 10a. jornada de Lliga. Victòria del Barça a Les Corts enfront l'Hèrcules d'Alacant (5-3). Reaparició de Josep Escolà després d'una llarga absència i gols blaugrana de César (2), Escolà (2) i Gamonal. El Barça ocupa la cinquena posició de la taula a 3 punts del líder Oviedo.
- 29 novembre - La Federació Espanyola de Futbol suspèn per dos anys al secretari de FCB Joaquín Labuena per intentar fitxar el jugador Rafa que té contracte vigent amb el Real Madrid