Usuari Discussió:Chlewey
De Viquipèdia
|
|||||
Edita |
Benvingut/da a la Viquipèdia i al coneixement lliure. Us encoratgem especialment, abans que res, a visitar la introducció per a un començament fàcil en tres senzills passos
Aquesta és la pàgina de discussió del vostre compte d'usuari, que us servirà per a rebre missatges d'altres col·laboradors. Per a contestar, no ho feu a la vostra pàgina de discussió sinó a la pàgina de discussió de l'usuari que us ha escrit. A més, teniu la vostra pàgina d'usuari, on podeu posar les vostres dades, interessos, etc.
Si voleu trobar idees per a contribuir al projecte, visiteu el Portal del Viquipedista, on podreu coordinar-vos amb la resta dels usuaris. Així mateix, disposeu també de la taverna, per plantejar-hi els vostres dubtes, suggeriments o comentaris. Podeu signar en les discussions amb el desè botó de dalt de la barra d'edició (), o bé amb el codi
--~~~~
.
Podeu visitar el Viquiprojecte Babel per a classificar-vos segons els idiomes que conegueu o a la pàgina d'Etiquetes d'usuari per a descriure-us. També podeu afegir-vos a la llista de viquipedistes.
Consell del dia: El viquicodi té una manera ràpida de fer certs enllaços que s'utilitzen habitualment. Si en un enllaç deixeu buida la part que correspon al text que hauria de mostrar l'enllaç, aquest s'omplirà automàticament (quan deseu la pàgina) amb el nom de la pàgina excluint-ne el text que hi pugui haver entre parèntesi, abans del símbol de dos punts (: ) o després de coma (, ). Per exemple, [[canya (planta)|]] equival a [[canya (planta)|canya]] i [[Viquipèdia:bots|]] a [[Viquipèdia:bots|bots]] . |
ES: Si no comprende o no sabe escribir en nuestra lengua y desea comunicarse con nosotros, por favor, acuda a la Embajada. FR: Si vous ne comprenez pas ou ne savez pas écrire dans notre langue et que vous souhaitiez communiquer avec nous, veuillez visiter l'Ambassade. EN: If you do not understand or you cannot write in our language, and you want to tell us something, please, visit the Embassy. DE: Wenn Sie unsere Sprache nicht verstehen oder nicht schreiben können und Sie bei uns mitreden möchten, dann besuchen Sie bitte die Botschaft. |
No sabía que ibas a venir :P. Es broma. --Joanot Martorell ✉ 14:26, 1 des 2005 (UTC)
[edita] bot
La verdad es que no se que hacer con los bots, me hicieron burócrata, y no hay un "manual del buen burócrata". No he conseguido todavia saber que hacer con los bots. Quizá tu podrias ayudarme Plàcid Pérez Bru 22:23, 2 des 2005 (UTC)
[edita] Crear un bot
Necessite crear un bot per a corregir enllaços què estic corregint ja que estic modificant els, fins ara, anomenats llistat al seu veritable nom: llista, també voldria que esta feina es fera d'una manera més automàtica a l'interior dels articles, ja que crec que això també és possible amb un bot. Em podries tirar una maneta. El meu mail és: spamgardian(a)gmail(.)com —on (a) és @ i (.) és .)— per si m'has d'enviar alguna cosa.
Realment no tinc idea de com funcionen, però he sigut programador durant molts anys de Vbasic i Pascal, i no crec que siga una gran complicació.
--Pasqual Remolar | ¿? 16:58, 25 des 2005 (UTC)