Usuari Discussió:138.231.176.8

De Viquipèdia

Benvingut. Si tens material (sense copyright) sobre matemàtiques, endavant. Per a afegir categories, es fa amb el codi següent (si edites la pàgina ho voràs):

[ [categoria:teoremes] ]

Sobre els (TO-DOs), ho pots deixar momentàniament, mentre ho completes, però no pots deixar així. Si queden coses per afegir ho poses a la pàgina de discussió.

Bé, bona feina.--Arnadí 15:16 18 oct, 2004 (UTC)

només he posat això per provar, de moment la pàgina de la viquipèdia és massa lenta per la meva tolerància. Tinc una instalació local del wiki i ho faig tot allà. Quan hi hagi una renovació de servidors, ja ho penjaré. Tinc pensades moltes coses per l'entrada Matemàtiques, de l'estil de la wikipedia anglesa. No entenc perquè l'entrada ha de ser una 'categoria' com és ara.
si fas entrades de mates o física, potser t'interessi provar-ho a http://gabarro.org/wiki va més depressa. Apa, que aviat arribareu als 10000 i estarem entre els grans!
Oh, no és que sigui massa lenta. És avui que va aixins. Llull 18:23 18 oct, 2004 (UTC)

Aquesta es la pàgina de discussió d'un usuari anònim que encara no ha creat un compte o que no usa el seu nom registrat. Per tant hem d'usar l'adreça IP numèrica per identificar-lo. Una adreça IP pot ser compartida per molts usuaris. Si sou un usuari anònim i trobau que us han adreçat comentaris inoportuns, si us plau, registrau-vos o creau un compte per evitar futures confusions amb altres usuaris anònims.