Usuari Discussió:Nihonjin

De Viquipèdia

BENVINGUT
Ajuda
Manteniment
Comunitat
Polítiques
Edita

Benvingut/da a la Viquipèdia i al coneixement lliure. Us encoratgem especialment, abans que res, a visitar la introducció per a un començament fàcil en tres senzills passos somriure

Aquesta és la pàgina de discussió del vostre compte d'usuari, que us servirà per a rebre missatges d'altres col·laboradors. Per a contestar, no ho feu a la vostra pàgina de discussió sinó a la pàgina de discussió de l'usuari que us ha escrit. A més, teniu la vostra pàgina d'usuari, on podeu posar les vostres dades, interessos, etc.

Si voleu trobar idees per a contribuir al projecte, visiteu el Portal del Viquipedista, on podreu coordinar-vos amb la resta dels usuaris. Així mateix, disposeu també de la taverna, per plantejar-hi els vostres dubtes, suggeriments o comentaris. Podeu signar en les discussions amb el desè botó de dalt de la barra d'edició (Image:Signature icon.png), o bé amb el codi --~~~~.

Podeu visitar el Viquiprojecte Babel per a classificar-vos segons els idiomes que conegueu o a la pàgina d'Etiquetes d'usuari per a descriure-us. També podeu afegir-vos a la llista de viquipedistes.


Consell del dia: El viquicodi té una manera ràpida de fer certs enllaços que s'utilitzen habitualment. Si en un enllaç deixeu buida la part que correspon al text que hauria de mostrar l'enllaç, aquest s'omplirà automàticament (quan deseu la pàgina) amb el nom de la pàgina excluint-ne el text que hi pugui haver entre parèntesi, abans del símbol de dos punts (:) o després de coma (,). Per exemple, [[canya (planta)|]] equival a [[canya (planta)|canya]] i [[Viquipèdia:bots|]] a [[Viquipèdia:bots|bots]].

ES: Si no comprende o no sabe escribir en nuestra lengua y desea comunicarse con nosotros, por favor, acuda a la Embajada.
FR: Si vous ne comprenez pas ou ne savez pas écrire dans notre langue et que vous souhaitiez communiquer avec nous, veuillez visiter l'Ambassade.
EN: If you do not understand or you cannot write in our language, and you want to tell us something, please, visit the Embassy.
DE: Wenn Sie unsere Sprache nicht verstehen oder nicht schreiben können und Sie bei uns mitreden möchten, dann besuchen Sie bitte die Botschaft.

 baseline Refresca la pàgina 


Hola! Veig que estàs fent una veritable feinada amb articles sobre el Japó. Només t'aconsellaria una cosa: quan creïs una nova pàgina referent a prefectures, districtes, subprefectures, etc. és a dir, qualsevol divisió administrativa, la norma és "prefectura de XX", "subprefectura de xxx", "districte de XXX", i no afegir el nom de la divisió directament sense la preposició, a semblança de "província de xxx", "departament de xxx", "regió de xxx", quan cal desambiguar algun topònim. Endavant! – Enric, 10:08, 1 des 2005

Ja he vist que no fa gaire has fet la redirecció de "Prefectura de Hokkaido" a "Prefectura Hokkaido". El que em referia és que l'entrada principal hauria de portar sempre la preposició, ja que aquest és el sistema habitual en català, de l'altra manera, en aposició, sembla una traducció forçada de l'anglès "Hokkaido Prefecture". Segurament en japonès se'n diu així, sense posar-hi preposició (no ho sé, perquè de japonès no en tinc ni idea, només ho aventuro com una suposició), però en català sona molt estrany. –Enric, 10:45, 1 des 2005

Ja he arreglat les dues prefectures fetes fins ara, Aichi i Hokkaido, i he fet dues taules de prefectura, l'una és Taula:Prefectura japonesa de i l'altra Taula:Prefectura japonesa d' per si cal apostrofar la preposició segons el nom de la prefectura comenci per vocal o no. Pel que fa a les prefectures que comencen amb H, com que es tracta d'una consonant aspirada no s'apostrofen (així, tenim la "prefectura de hokkaido", tot i que també caldria redirigir-ho des de "prefectura d'hokkaido" per si algú ho escriu així al cercador). Espero que aquest parell de taules et serveixin. –Enric, 13:00, 1 des 2005

Taula de continguts

[edita] Plantilla àudio

Hola :-) No m'agraden gaire els canvis fets al Template:Audio, quan visites una pàgina, per exemple Wolfgang Amadeus Mozart, queda només una parauleta on hi diu "So", i no queda gens intuïtiu. Per a escoltar la pronunciació d'una paraula, et recomano el Template:Pronunciació, veuràs que ho he canviat a Hokkaido. --Joanjoc (discussió) 18:39, 11 des 2005 (UTC)

[edita] Viquipèdia és en català

A Viquipèdia també hi caben articles de manga, però, si us plau, en català. 80.24.186.207 21:20, 1 ag 2006 (UTC)

Sols dir-te que li has contestat a la seua pàgina d'usuari, no a la de discussió, pel que potser no se'n haja adonat. –Pasqual bústia 17:58, 21 ag 2006 (UTC)

[edita] Propostes d'esborrat

Per demanar esborrar un article segueix els tres pasos explicats a Ajuda:Esborrar pàgines. La plantilla Fora és obsoleta. --VRiullop (parlem-ne) 19:05, 11 ag 2006 (UTC)

[edita] Per què has fet això?

Company,

Per què has fet això? No té cap sentit! Has obviat tota la discussió que hi va haver al respecte aquí. Ara ho hauré de revertir tot, ja que has col·locat una categoria dins una categoria de partits polítics i això no és correcte.

Vilallonga · (digui digui) 07:45, 21 ag 2006 (UTC)

[edita] Shakuhachi

perqué has tret l'al·lusió a la quena Jordi Coll Costa 12:49, 10 set 2006 (UTC)

[edita] Esportistes camerunesos

Hola Nihonjin. A la viqui tenim set articles sobre esportistes camerunesos. Si treus futbolistes de la categoria nomes en veiem un. Per què la treus? No es millor tal com estava? 7 esportistes, 6 d'ells futbolistes? Gracies.--Felato 15:50, 6 des 2006 (CET)