Usuari Discussió:Biel
De Viquipèdia
|
|||||
Edita |
Benvingut/da a la Viquipèdia i al coneixement lliure. Us encoratgem especialment, abans que res, a visitar la introducció per a un començament fàcil en tres senzills passos
Aquesta és la pàgina de discussió del vostre compte d'usuari, que us servirà per a rebre missatges d'altres col·laboradors. Per a contestar, no ho feu a la vostra pàgina de discussió sinó a la pàgina de discussió de l'usuari que us ha escrit. A més, teniu la vostra pàgina d'usuari, on podeu posar les vostres dades, interessos, etc.
Si voleu trobar idees per a contribuir al projecte, visiteu el Portal del Viquipedista, on podreu coordinar-vos amb la resta dels usuaris. Així mateix, disposeu també de la taverna, per plantejar-hi els vostres dubtes, suggeriments o comentaris. Podeu signar en les discussions amb el desè botó de dalt de la barra d'edició (), o bé amb el codi
--~~~~
.
Podeu visitar el Viquiprojecte Babel per a classificar-vos segons els idiomes que conegueu o a la pàgina d'Etiquetes d'usuari per a descriure-us. També podeu afegir-vos a la llista de viquipedistes.
Consell del dia: El viquicodi té una manera ràpida de fer certs enllaços que s'utilitzen habitualment. Si en un enllaç deixeu buida la part que correspon al text que hauria de mostrar l'enllaç, aquest s'omplirà automàticament (quan deseu la pàgina) amb el nom de la pàgina excluint-ne el text que hi pugui haver entre parèntesi, abans del símbol de dos punts (: ) o després de coma (, ). Per exemple, [[canya (planta)|]] equival a [[canya (planta)|canya]] i [[Viquipèdia:bots|]] a [[Viquipèdia:bots|bots]] . |
ES: Si no comprende o no sabe escribir en nuestra lengua y desea comunicarse con nosotros, por favor, acuda a la Embajada. FR: Si vous ne comprenez pas ou ne savez pas écrire dans notre langue et que vous souhaitiez communiquer avec nous, veuillez visiter l'Ambassade. EN: If you do not understand or you cannot write in our language, and you want to tell us something, please, visit the Embassy. DE: Wenn Sie unsere Sprache nicht verstehen oder nicht schreiben können und Sie bei uns mitreden möchten, dann besuchen Sie bitte die Botschaft. |
Si us plau, respecta les estandaritzacions de les pàgines alhora d'introduir-hi informació. Posem el nombre d'entitats de població i no els noms que a vegades són més de 40 i per tant impossibles de posar en aquest apartat. Llull 17:52 29 oct, 2004 (UTC)
Si mires els altres municipis vaeuràs que la geografia i la història dels termes municipals sol ser en la mateixa pàgina. Et recomano que també ho sigui en aquest municipi. Llull 11:36 31 oct, 2004 (UTC)
Entesos, però si els articles són molt llargs l'accesibilitat disminueix.
- Si el text és llarguíssim es pot fer una petit resum a la pàgina del municipi, enllaçant cap al text més llarg i complet però no sembla que hagi de ser el cas. Això s'ha fet fer a estats i comunitats autònomes però em sembla que de moment per a cap municipi. Llull 11:47 31 oct, 2004 (UTC)
D'acord, ja ho veurem.
[edita] Imatges
Hola :-) Es molt necessari pel projecte que incloguis la informació que es sol·licita a la pàgina de càrrega d'imatges, al pujar imatges a la Viquipèdia. Si tens algun dubte respecte el tema, fes-m'ho saber. Hauries de completar l'informació a les últimes imatges que has carregat i si creus que d'alguna no tens els permisos adequats per a penjar-la, hi escrius {{fora}} i ja l'esborrarem. Gràcies. --Joanjoc (discussió) 19:02 29 jul, 2005 (UTC)
- Hola :-) Si a la pàgina web d'on has tret les imatges, no es diu res sobre la llicència d'aquestes, s'assumeix que els drets d'autor són dels propietaris de la web. És a dir, que si no tens permís per escrit de les webs origen de les imatges, malauradament caldrà esborrar-les... Si aconseguissis els seu permís, ho pots deixar per escrit a Viquipèdia:Fonts d'informació. A reveure !! --Joanjoc (discussió) 17:30 30 jul, 2005 (UTC)
- Per cert, recorda de signar els teus comentaris a les pàgines de discussió :-) --Joanjoc (discussió) 17:35 30 jul, 2005 (UTC)
[edita] Contribució de la quinzena: Mallorca
Ja que veig que ets de Mallorca, he pensat que podries votar a la Viquipèdia:Contribució de la quinzena, on he penjat una proposta per dedicar una quinzena a millorar els articles sobre Mallorca.
Gràcies, --Paucabot 17:03, 20 abr 2006 (UTC)