Imatge:Drac sant feliu llobregat.JPG

De Viquipèdia

Drac_sant_feliu_llobregat.JPG (32KB, tipus MIME: image/jpeg)

[edita] Sumari

Foto del drac de sant feliu de llobregat per a veure-hi els colors actuals a la llum del dia. Autor: Sergi Pagès i Hernández, membre de la colla "Drac de Sant Feliu"

[edita] Llicència

Domini públic

Jo, el creador d'aquest arxiu, el publico sota llicència de domini públic, per a tot el món.
En el cas de que això no fos legalment possible:
Jo, garanteixo el dret de qualsevol per a la utilització d'aquest arxiu amb qualsevol finalitat, sense cap condició, a no ser que aquestes condicions siguin requerides per llei.

Commons
Aquesta imatge lliure de la Viquipèdia en català es pot moure a Wikimedia Commons amb la llicència {{PD-self}} o {{PD-user-ca}}, després de verificar-ne la seva validesa.

Si és possible moure-la, carregueu-la amb el mateix nom per a que sigui utilitzada avantatjosament per les viquipèdies en altres llengües i tots els altres projectes.

Podeu utilitzar l'eina d'ajuda CommonsHelper per generar el text del sumari.

Història de la imatge

Simbologia: (act) = aquesta és la imatge actual, (esb) = esborra aquesta versió antiga, (rev) = reverteix a aquesta versió antiga.
Cliqueu sobre la data per veure la imatge carregada en aquesta data.

  • (esb) (act) 10:11, 3 nov 2006 . . Drac69 (Discussió | contribucions) . . 400×300 (32.273 octets) (Foto del drac de sant feliu de llobregat per a veure-hi els colors actuals a la llum del dia. Autor: Sergi Pagès i Hernández, membre de la colla "Drac de Sant Feliu")

No hi ha pàgines que enllacin aquesta imatge.