Imatge Discussió:President maragall.jpg

De Viquipèdia

No és per posar-me tiquismiquis (o potser una miqueta) però l'ortografia també hauria de ser la correcta amb el nom dels fitxers d'imatges, i per tant, "Maragall" hauria d'anar en majúscula. Ho dic per futurs fitxers (on també caldria, per cert, que el nom fos en català abans que en una altra llengua) més que per canviar el que ja hi ha, que no crec que calgui. Llull 20:32 27 feb, 2004 (UTC)

L'estatut d'aquesta imatge és similar a les del Parlament de Catalunya, atès que prové de la Generalitat. No estic d'acord en l'esborrat. Vilallonga 11:09, 16 jul 2006 (UTC)
No se sap quin és l'origen exacte. almenys no ho posa. Si prové del web del parlament no ho he vist. Segons la legalitat vigent les administracions tenen drets d'autor sobre el que mostrin i no sabem si aquesta imatge prové d'un altre web o fins i tot d'un del partit. Donat que ja tenim una imatge que fa el mateix servei sense estar en situació irregular no crec que l'haguem de conservar. Llull · (vostè dirà) 11:12, 16 jul 2006 (UTC)
Té el mateix origen que la imatge que apareix a Joaquim Nadal i Farreras. Vilallonga 11:16, 16 jul 2006 (UTC)
Han canviat la foto. Aquesta ja no hi és. Ara hi ha aquesta. Vilallonga 11:18, 16 jul 2006 (UTC)
Doncs si llegeixes la llicència de gencat és incompatible amb la de la Viquipèdia. Podria agafar-se com a Fair Use, però no cal si ja tenim imatges d'una altra font. El que està clar és que la imatge de Commons està pujada amb una llicència falsa i que a Commons sí que no hi pot ser. Llull · (vostè dirà) 11:22, 16 jul 2006 (UTC)
Mmmmh, em sembla que no som els únics que estirem d'aquesta imatge. Sé que no és correcta la llicència, però tampoc em fa res no canviar les coses. Tot arriba, tot arriba pel seu propi pes... Vilallonga 11:27, 16 jul 2006 (UTC)
Més que falsa jo diria errònia, perquè vaig ser jo qui la vaig pujar i em vaig equivocar en interpretar la llicència de la generalitat. Mea culpa. Vilallonga 11:28, 16 jul 2006 (UTC)
De fet ja els val a les administracions. Qualsevol cosa que es publiqui en un web estatunidenc és a l'instant de Domini Públic. Ja em diràs que hi guanyen les administracions d'aquí posant-hi aquestes restriccions. Llull · (vostè dirà) 11:31, 16 jul 2006 (UTC)
Pals a les rodes. Fem una instància al webmestre de gencat? (no cal que sigui molt llarga suposo) Vilallonga 11:32, 16 jul 2006 (UTC)
Pots intentar-ho, però la veritat és que he intentat diverses vegades contactar amb webs públics i sembla que solen anar directament a les papereres. Només em sona haver rebut resposta de municat i el que em va costar... Llull · (vostè dirà) 11:34, 16 jul 2006 (UTC)
Els enviaré una nota de tres o quatre ratlles i a veure què em responen... Vilallonga 11:36, 16 jul 2006 (UTC)