Usuari Discussió:El Rei
De Viquipèdia
|
|||||
Edita |
Benvingut/da a la Viquipèdia i al coneixement lliure. Us encoratgem especialment, abans que res, a visitar la introducció per a un començament fàcil en tres senzills passos
Aquesta és la pàgina de discussió del vostre compte d'usuari, que us servirà per a rebre missatges d'altres col·laboradors. Per a contestar, no ho feu a la vostra pàgina de discussió sinó a la pàgina de discussió de l'usuari que us ha escrit. A més, teniu la vostra pàgina d'usuari, on podeu posar les vostres dades, interessos, etc.
Si voleu trobar idees per a contribuir al projecte, visiteu el Portal del Viquipedista, on podreu coordinar-vos amb la resta dels usuaris. Així mateix, disposeu també de la taverna, per plantejar-hi els vostres dubtes, suggeriments o comentaris. Podeu signar en les discussions amb el desè botó de dalt de la barra d'edició (), o bé amb el codi
--~~~~
.
Podeu visitar el Viquiprojecte Babel per a classificar-vos segons els idiomes que conegueu o a la pàgina d'Etiquetes d'usuari per a descriure-us. També podeu afegir-vos a la llista de viquipedistes.
Consell del dia: El viquicodi té una manera ràpida de fer certs enllaços que s'utilitzen habitualment. Si en un enllaç deixeu buida la part que correspon al text que hauria de mostrar l'enllaç, aquest s'omplirà automàticament (quan deseu la pàgina) amb el nom de la pàgina excluint-ne el text que hi pugui haver entre parèntesi, abans del símbol de dos punts (: ) o després de coma (, ). Per exemple, [[canya (planta)|]] equival a [[canya (planta)|canya]] i [[Viquipèdia:bots|]] a [[Viquipèdia:bots|bots]] . |
ES: Si no comprende o no sabe escribir en nuestra lengua y desea comunicarse con nosotros, por favor, acuda a la Embajada. FR: Si vous ne comprenez pas ou ne savez pas écrire dans notre langue et que vous souhaitiez communiquer avec nous, veuillez visiter l'Ambassade. EN: If you do not understand or you cannot write in our language, and you want to tell us something, please, visit the Embassy. DE: Wenn Sie unsere Sprache nicht verstehen oder nicht schreiben können und Sie bei uns mitreden möchten, dann besuchen Sie bitte die Botschaft. |
--Joanot Martorell ✉ 19:13 20 oct, 2005 (UTC)
Taula de continguts |
[edita] Benvingut a la Viquipèdia
Sigues benvingut a la Viquipèdia en català. He vist a la teua pàgina d'usuari que t'interessaria col·laborar en una sèrie d'articles que creus que no respecten el punt de vista neutral. Si hi tens coses a dir, et recomane que ho faces a les seues respectives pàgines de discussió plantejant quins aspectes concrets creus que no són neutrals.
Per altra banda, calificar de vàndals a una sèrie d'usuaris que no han fet altra cosa que revertir les teues modificacions perquè consideren que no millora el seu contingut, és fer acusació falsa, a no ser que tingues alguna raó de pes. Si és així, el millor que pots fer, com ja he dit abans, és plantejar-ho a la pàgina de discussió, però no encetant guerres d'edicions. Aixó i els atacs personals que no tenen cabuda a la Viquipèdia i seria d'agraïr que no hi insistesques. --Joanot Martorell ✉ 19:13 20 oct, 2005 (UTC)
- Bé, de moment em conforme amb els canvis que has realitzat. Però em tem que aquesta llista peculiar teua se't farà massa llarga, si tenim en compte que la teua consideració de nacionalistes el fas des d'un altre tipus de nacionalisme de la mateixa radicalitat que veus als demés. Però en fi, cadascú és lliure de gastar el temps com vulga. Salutacions. --Joanot Martorell ✉ 19:40 20 oct, 2005 (UTC)
[edita] Espanyolisme
Si he revertit l'article de l'espanyolisme és perquè no he vist arguments per a esborrar coses. Explica-ho a Discussió:Espanyolisme. Sobre la teva visió de qui són nacionalistes, estàs segur que no pixes fora de test?--VRiullop (parlem-ne) 21:09 20 oct, 2005 (UTC)
[edita] Antinacionalisme no!!!
Una web de la Viquipèdia en llengua catalana no hauria de contenir articles en llengua espanyola, i encara menys atacant el nacionalisme català. Hauria de ser apolític. Una enciclopèdia no defensa cap causa, com a molt les defineix, però amb un màxim de neutralitat.
[edita] Proposta d'esborrat de la pàgina Usuari:el Rei
Hola, la pàgina «Usuari:el Rei», que heu fet o en la que heu col·laborat significativament, ha estat proposada per a ser esborrada.
Esteu convidat a participar en la discussió relativa a aquesta proposta. Si no esteu familiaritzat amb el procés podeu llegir les normes i polítiques a Viquipèdia:Esborrar pàgines. No us ho prengeu com una qüestió personal, intenteu entendre el motius i demaneu-ne aclariments si cal.
- Motiu: No es pot tenir una pàgina d'usuari que, a part d'estar íntegrament en castellà, faci apologia del feixisme, insulti altres viquipedistes i titlli de vandalisme articles neutrals i editats lícitament segons les normes de la Viquipèdia. 18 ag 2006.
- Resultat: Sense consens 12 a 14.
- Arxiu: Viquipèdia:Esborrar pàgines/Historial/2006#Usuari:El Rei