Kagome Higurashi
De Viquipèdia
Kagome Higurashi és un personatge de la sèrie Inuyasha. És una noia de 15 anys que viu un un temple xintoista, és una estudiant normal i corrent, preocupada pels exàmens (sobretot per les matemàtiques) que va a l'equivalent de trecer d'ESO.
Un dia quan anava a buscar una cosa a casa d'una amiga, va veure que el seu germà, en Sôta, jugava a l'ànnex del pou que tenien al temple, anomenat pou devora-ossos, la qüestió és que havia perdut a en Bûyo, el seu gat, i com era poruc no s'atrevia a baixar fins al pou a buscar-lo, i al final hi ha d'anar ella, que el troba, però aleshores un centpeus surt del pou i l'agafa dient-li que li doni la Shikon No Tama (Esfera dels 4 esperits) i al final resulta que ella és la ressurrecció d'una sacerdotessa molt poderosa anomenada Kikyô.
Més endavant, i per poder sobreviure, descobreix a l'Inu-Yasha i l'allibera, i a partir d'aquí comença una inmillorable crònica a l'Era Sengoku Hidai.