Usuari Discussió:81.202.192.170
De Viquipèdia
Que no veus que TOTS I CADA UN dels teus actes vandàlics quedaran anul·lats al moment? No veus que és una pèrdua del temps? Per què no deixes còrrer, rei?, i deixa de fer perdre temps als altres.
Hola, ni tan sols t'has molestat en mirar allò que estic aportant? no em tractes com si fòs un terrorista, quan l'única cosa que faig es corregir alguns termes incorrectes(llengua espanyola per castellana, català per català/valencià per referir-se a la variant supradialectal...)
es clar, si vols continuar amb la política d'intolerància 0, és cosa teua.Així només et crearàs enemics.
Aquesta es la pàgina de discussió d'un usuari anònim que encara no ha creat un compte o que no usa el seu nom registrat. Per tant hem d'usar l'adreça IP numèrica per identificar-lo. Una adreça IP pot ser compartida per molts usuaris. Si sou un usuari anònim i trobau que us han adreçat comentaris inoportuns, si us plau, registrau-vos o creau un compte per evitar futures confusions amb altres usuaris anònims.