Discussió:Moviment d’alliberament nacional
De Viquipèdia
Xevi, on hi veus la no-neutralitat d'aquest article? Els moviments d'alliberament nacional són moviments polítics que hom pot associar al terrorisme. Tot i això, aquest article és totalment objectiu.
Una cosa és el pragmatisme anglosaxò i la seva mania per "balancejar" opinions i una altra la crua realitat. Si aquesta és una enciclopèdia de figaflors anglòfiles i usòfiles crec que no paga la pena participar-hi
- Tu mateix, però aquest article es clarament no-neutral... això de que els moviments d'alliberament nacional hagin de ser marxistes... bufff -_- -- Usuari:AnnubiX
[edita] Proposta de canvi de nom
Llegit l'article, crec que s'hauria, bé de canviar de cap a peus, bé de reanomenar com a moviments d’alliberament nacional, segons Jaume Renyer --81.39.159.142 23:03, 3 mai 2006 (UTC)