Usuari Discussió:213.229.146.5
De Viquipèdia
Llevar brossa ho pot fer qualsevol, basta eliminar les coses que estan mal posades a una plana. Si queda totalment esborrada sortirà a la llista de les planes més curtes i serà esborrada definitivament per un administrador.
Jo he intentat traduir algunes coses del francès, i sé també del castellà. El que passa amb la wiki anglesa és que té prop de 500.000 articles, i no hi ha cap altra wiki que els tingui. També s'ha de dir que alguns d'aquests articles son molt llargs i molt ben fets.
No hi ha una extensió recomanada dels articles, però si mires alguns dels que es posen per exemple a la wiki anglesa pots tenir un bon punt de referència.
Benvinguda a Viquipèdia.
Plàcid Pérez Bru 22:35 7 feb, 2005 (UTC)
Aquesta es la pàgina de discussió d'un usuari anònim que encara no ha creat un compte o que no usa el seu nom registrat. Per tant hem d'usar l'adreça IP numèrica per identificar-lo. Una adreça IP pot ser compartida per molts usuaris. Si sou un usuari anònim i trobau que us han adreçat comentaris inoportuns, si us plau, registrau-vos o creau un compte per evitar futures confusions amb altres usuaris anònims.