Plantilla:Actualitatportada
De Viquipèdia
[edita]
Actualitat i Notícies
- 26 de novembre
- L'esquerrà Rafael Correa guanya la 2a volta de les eleccions presidencials de l'Equador, amb un 57% dels vots.
- 24 de novembre
- José Montilla és escollit pel Parlament de Catalunya el 128è President de la Generalitat de Catalunya.
- 9 de novembre
- Mor als 83 anys Markus Wolf, ex-cap dels serveis secrets exteriors de l'RDA (Stasi).
- 5 de novembre
- Un tribunal de Bagdad (Iraq) condemna a mort l'exdictador del país Saddam Hussein per crims contra la humanitat.
Visiteu Viquinotícies - Actualitza - Edita
NORMATIVA D'ÚS D'AQUESTA PLANTILLA:
- Per favor, només 4 notícies en la plantilla, independentment de la quantitat de dies.
- Cada notícia afegida nova substituirà a una notícia que siga la més vella o la més desfassada i si s'ha d'eliminar una de vàries del mateix dia, la de menor importància.
- A causa de l'assoliment d'una millor compactació de la portada, per a descriure cada notícia, només es podrà posar un titular curt i concís d'una frasse.
- Es respectarà la varietat del català en què la notícia està escrita amb la seua corresponent ortografia i gramàtica.
- Es podran posar imatges relacionades amb alguna de les notícies que s'hi troben a la plantilla. (per la mida de la plantilla només es posarà una imatge).
- Només es posaran titulars de notícies d'actualitat de l'interés general de la Viquipèdia en llengua catalana, o sia es posaran notícies de:
- tecnologia
- afers sobre la Viquipèdia
- política (sempre intentant la màxima neutralitat possible)
- lingüística i cultura
- Ciència i tecnologia
- Salut
- Societat (però no notícies de premsa rosa -famosos- ni groga -sensacionalista-)
- Qualsevol notícia que no contemple aquests requisits serà esborrada o serà modificada perquè els acomplisca.
- Proposta de nova norma (s'agraeixen els comentaris a la plana de discussió d'aquest model): Si posau la data a les noticies es poden traslladar a la taula anual d'esdeveniments.