Usuari Discussió:Nil Monsó Ramon
De Viquipèdia
|
|||||
Edita |
Benvingut/da a la Viquipèdia i al coneixement lliure. Us encoratgem especialment, abans que res, a visitar la introducció per a un començament fàcil en tres senzills passos
Aquesta és la pàgina de discussió del vostre compte d'usuari, que us servirà per a rebre missatges d'altres col·laboradors. Per a contestar, no ho feu a la vostra pàgina de discussió sinó a la pàgina de discussió de l'usuari que us ha escrit. A més, teniu la vostra pàgina d'usuari, on podeu posar les vostres dades, interessos, etc.
Si voleu trobar idees per a contribuir al projecte, visiteu el Portal del Viquipedista, on podreu coordinar-vos amb la resta dels usuaris. Així mateix, disposeu també de la taverna, per plantejar-hi els vostres dubtes, suggeriments o comentaris. Podeu signar en les discussions amb el desè botó de dalt de la barra d'edició (), o bé amb el codi
--~~~~
.
Podeu visitar el Viquiprojecte Babel per a classificar-vos segons els idiomes que conegueu o a la pàgina d'Etiquetes d'usuari per a descriure-us. També podeu afegir-vos a la llista de viquipedistes.
Consell del dia: El viquicodi té una manera ràpida de fer certs enllaços que s'utilitzen habitualment. Si en un enllaç deixeu buida la part que correspon al text que hauria de mostrar l'enllaç, aquest s'omplirà automàticament (quan deseu la pàgina) amb el nom de la pàgina excluint-ne el text que hi pugui haver entre parèntesi, abans del símbol de dos punts (: ) o després de coma (, ). Per exemple, [[canya (planta)|]] equival a [[canya (planta)|canya]] i [[Viquipèdia:bots|]] a [[Viquipèdia:bots|bots]] . |
ES: Si no comprende o no sabe escribir en nuestra lengua y desea comunicarse con nosotros, por favor, acuda a la Embajada. FR: Si vous ne comprenez pas ou ne savez pas écrire dans notre langue et que vous souhaitiez communiquer avec nous, veuillez visiter l'Ambassade. EN: If you do not understand or you cannot write in our language, and you want to tell us something, please, visit the Embassy. DE: Wenn Sie unsere Sprache nicht verstehen oder nicht schreiben können und Sie bei uns mitreden möchten, dann besuchen Sie bitte die Botschaft. |
Taula de continguts |
[edita] Proposta d'esborrat de la pàgina Llista d'Autopistes i Autovies Catalanes i Valencianes
Hola, la pàgina «Llista d'Autopistes i Autovies Catalanes i Valencianes», que heu fet o en la que heu col·laborat significativament, ha estat proposada per a ser esborrada.
Esteu convidat a participar en la discussió relativa a aquesta proposta. Si no esteu familiaritzat amb el procés podeu llegir les normes i polítiques a Viquipèdia:Esborrar pàgines. No us ho prengeu com una qüestió personal, intenteu entendre el motius i demaneu-ne aclariments si cal.
Hauries de mirar la pàgina de discussió d'aquest altre article que comentes. Llull · (vostè dirà) 12:26, 6 ag 2006 (UTC)
[edita] Proposta d'esborrat de la pàgina Llista d'Autopistes i Autovies dels Països Catalans
Hola, la pàgina «Llista d'Autopistes i Autovies dels Països Catalans», que heu fet o en la que heu col·laborat significativament, ha estat proposada per a ser esborrada.
Esteu convidat a participar en la discussió relativa a aquesta proposta. Si no esteu familiaritzat amb el procés podeu llegir les normes i polítiques a Viquipèdia:Esborrar pàgines. No us ho prengeu com una qüestió personal, intenteu entendre el motius i demaneu-ne aclariments si cal.
- Per raons tècniques he substituït plantilla {{esborrar3}} pel seu contingut. –Pasqual · bústia 10:25, 4 oct 2006 (UTC)
[edita] Esborrat
El dia 6 d'agost ja vaig participiar en la pàgina de discussió de l'article i et vaig deixar una nota a la teva pàgina de discussió per a què hi col·laboressis, cosa que no has fet. Han passat força dies, de manera que no crec que se'm pugui acusar d'eliminar a la valenta. A més et recordo que qui eliminarà la pàgina no seré jo sinó el resultat final del que voti la gent. Llull · (vostè dirà) 13:41, 11 ag 2006 (UTC)
[edita] Un parell d'asumptes
Hola, primer volia animarte per la feina feta arrel de les autopistes dels PPCC i també voldria comentar-te que seria bo que modifiquesis la teva firma per tal de que es veiés el teu nom, ja que ara a l'hora de firmar semble que siguis l'usuari parlant la gent s'entén. --Baggio (missatges) 15:12, 16 ag 2006 (UTC)
- Accepto la decissió sobre la llista d'autopistes i he sigut el primer en donar la discussió per acabada just al cumplir-se un mes. Però veig que s'han argumentat les raons a favor d'esborrar-lo i no hi ha arguments en contra més enllà de "no ho veig". Potser no s'ha explicat prou bé. Per mi és una agrupació fictícia ja que no existeix una xarxa dels Països Catalans. És cert que un catalanoparlant tindrà més interés en conèixer el seu territori, però classificar les carreteres per la llengua és un invent sense base. Una altra cosa seria explicar la xarxa espanyola i francesa possant més èmfasi en les que ens són més properes. O bé explicar què és l'autopista [:en:European route E15|E-15]] dintre de la xarxa europea. VRiullop (parlem-ne) 18:38, 12 set 2006 (UTC)
[edita] RE: Usuari
Bones, ho vaig fer per una raó: Si algun bot d'un spammer detecta el teu email, t'ofegarà d'Spam fins a la fi de la teva existència. Albertsab (Tu diràs) 20:23, 10 oct 2006 (UTC)
[edita] Montilla
Si t'hi fixes, a la caixa hi posava que en Montilla és president des del 24 de novembre del 2006 fins a l'actualitat. Millor que ens esperem dues setmanes a posar-ho. 161.116.222.47 10:29, 10 nov 2006 (CET)
[edita] Prou!
Si us plau, pots deixar d'inventar-te coses, tipus que el Clos és encara alcalde de Barcelona, que el Montilla és president del PSC o que ja és president de la Generalitat? És que és una murga haver-ho d'anar revertint! --